Освітяни. Готуємось до відновлення освітнього процесу. Це буде важко психологічно, але дітям ще важче. Ми маємо їх підтримати.

Виктория Назаревич

 Педагог має навчати! Вже стартує навчальний процес в багатьох начальних закладах України, і він потребує від педагогічної та психологічної спільної уваги та обережності. З цього приводу, як психолог, хочу поділитися думками на що потрібно звернути увагу:1. Педагог – не психолог, у деяких випадках методи підтримки, які спрацьовують саме для педагога, не завжди адекватні саме для дітей різних вікових груп. Отже шановні педагоги, варто проконсультуватись з психологом Вашого закладу, як буде безпечно транслювати події в Україні саме для кожної вікової групи.2. Сьогодні наявні первинні ознаки сегрегації, одні діти залишились вдома, інші в евакуації. Не варто крокувати власними роздумами з цього приводу, як було б краще зробити. Пам’ятаймо, відповідальність за дітей щодо їх безпеки несуть батьки, і лише їм вирішувати як буде краще і що робити.3. Не варто в рамках навчального процесу навантажувати дітей власними переживаннями та проблемами. Якщо ви відчуваєте, що емоції по ситуації Вам важко стримати, теж беріть поради у своїх психологів закладу.4. При наявних ознак групових явищ у класі, обов’язково попередьте психолога. Він володіє професійними знаннями і навиками, які допоможуть правильно подолати негативні групові явища психологічного змісту. 5. Не лякайте дітей, що не встигнете опрацювати навчальний матеріал. Це не вірне твердження, так як діти зараз знаходяться в кризі та потребують стійкого дорослого, який дає опору на майбутнє, а не створює додатковий переляк. Все встигнете опрацювати, аби настав Мир. 6. Перший час зробіть акцент на повторення матеріалу, щоб відновити здатність мозку сприймати когнітивне навантаження. Після важких емоційних переживань у всіх нас свідомість дещо пригальмована, це обумовлено тим, що була і є загроза життю. 7. Намагайтесь дотримуватись адекватних навчальних навантажень. Пам’ятайте, виконання навчальних завдань потребує енергії, якої на разі ще немає ні у дітей, ні у дорослих. 8. Створюйте позитивну мотивацію до навчання. Головним завданням дітей є навчання, і чим краще вони оволодівають знаннями, тим більше вони допомагають нашій державі в ці складні часи. Воїн має воювати, вчитель – навчати, учень – вчитеся! 9. Пам’ятайте, все буде добре! Всі війни закінчуються в своїх жахіттях і болі, далі буде по-іншому, і ваш особистий приклад може спонукати дітей до гармонії та стабілізації, у гіршому випадку, до паніки та страху.@Вікторія Назаревич 09.03.2022

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *