Ресурсні кімнати в закладах освіти  Заводської ТГ.

  За ініціативою директора ЦПРПП  Наталії Міщенко в 2023 році Заводська ТГ стала учасником конкурсу проектів від DECIDE.  На конкурс було подано проект « Різні можливості – рівні права. Створюємо умови для реалізації потенціалу дітей ООП». На початку 2024 року  проект було  реалізовано Заводською ТГ в межах договору про співробітництво з Лохвицькою ТГ,  через співпрацю  між ВО ВК Заводської МР та ІРЦ Лохвицької міської ради.

Згідно з метою проекту, за фінансової підтримки Швейцарсько – українського проекту DECIDE- « Децентралізація для розвитку демократичної освіти» що впроваджується в Україні консорціумом ГО DOCCU та  PH Zurich ( Швейцірія), дві ресурсні кімнати, Заводського ліцею № 2 та Пісківського ліцею, часткого обладнали меблями, обладнанням та  допоміжними засобами навчання, а для надання якісних консультативних послуг та навчання дітей з ООП ІРЦ Лохвицької ТГ було придбано ноутбук та акустичну систему.  

  Фахівці ІРЦ 23 квітня 2024 року провели практичне заняття для асистентів вчителів та вихователів ЗО Заводської ТГ на базі ресурсної кімнати Заводського ліцею №2  ««Ресурсні кімнати в закладах освіти для дітей з особливими освітніми потребами: вимоги, обладнання, практичне використання».  

  Дякуємо консультантам та юристам DECIDE за організацію роботи, юридичний супровід та фінанси. Разом до якісної освіти.

Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар

     Співпраця – запорука успіху.

   Відповідно до плану роботи  ЦПРПП ВК  Заводської МР,  з  метою вдосконалення фахових компетентностей асистентів вчителів ( вихователів)  ЗО, 23 квітня 2024 року    на базі ресурсної кімнати Заводському ліцеї №2  працівниками ІРЦ Лохвицької МР  було  проведено практичне заняття «Ресурсні кімнати в закладах освіти для дітей з особливими освітніми потребами: вимоги, обладнання, практичне використання».  Директор ІРЦ Людмила Мельник проаналізувала наповнення та функціонування ресурсних кімнат ЗЗСО та ЗДО для найбільш ефективного  використання ресурсних кімнат в ЗО. Фахівець ІРЦ Катерина Шпитяк розповіла про облаштування та особливості використання сенсорних  кімнат,  провела тренінг з використання допоміжних засобів навчання на заняттях з дітьми з ООП.

https://photos.app.goo.gl/z2xWKSA2AputQhKS7

Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар

Атестація педагогічних працівників 2024.

Директор Центру Наталія МІЩЕНКО взяла участь в роботі АК ІІ рівня. 23  квітня 2024 року відбулося засідання атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти  виконавчого комітету Заводської МР. Атестація педагогічних працівників у 2023-2024 навчальному році проведена відповідно доПоложення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 р. № 805.

Цього року в закладах освіти громади впроваджено Єдину атестаційну систему (ЄАС), яка забезпечила систематизацію документів, необхідних для атестації педагогів: облік сертифікатів підвищення кваліфікації, підрахування годин, їх розподіл (робота з дітьми з особливими потребами, психологічна підтримка учасників освітнього процесу).

Атестаційною комісією ІІ рівня проатестовано 10 педагогічних працівників та 5 керівників закладів освіти.

Професійні компетентності педагогічних працівників, які атестувалися атестаційною комісією ІІ рівня у 2024 році, оцінили такими, що відповідають посадовим обов’язкам та вимогам професійного стандарту.

Вітаємо педагогів з успішним проходженням атестації!

Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар

Медіаграмотність в НУШ: час змін

Директор Центру взяла участь в семінарі-практикумі «Інтеграція
медіаграмотності в освітній процес Нової української школи для ефективного
реагування на виклики війни». Про медіаграмотність говоримо багато, але на семінарі актуалізували матеріали з тем “Комунікаційні стратегії для ефективного реагування на виклики війни” від Дмитра Золотухіна, медіаексперта; “Інтеграція медіаграмотності в
освітній процес за новими державними стандартами” висвітлила Зоя
Резніченко, к.пед.н., доцент, доцент кафедри розвитку освітніх галузей.

https://docs.google.com/presentation/d/1Uu8_gCPp67trhTqwcgPef1r2FZiqXYflnrtkWUb9cmM/edit#slide=id.p1

https://mtest.aup.com.ua/

Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар

Методичний івент  « Формування звички  і  потреби  в читанні у діяльності шкільної бібліотеки

Відповідно до плану роботи ЦПРПП ВК  Заводської МР,  з  метою вдосконалення фахових компетентностей шкільних бібліотекарів, розвиток умінь щодо впровадження інноваційних методів в діяльність щодо формування в здобувачів освіти читацьких уподобань та популяризації читання  11  квітня 2024 року  на базі бібліотеки Заводського ліцею №2  було проведено методичний івент  « Формування звички  і  потреби  в читанні у діяльності шкільної бібліотеки».

Директор ЦПРПП Наталія МІЩЕНКО розпочала захід з проблемної теми “Читацька грамотність VS вміння читати : із чим насправді мають труднощі українські підлітки та як цьому зарадити. Роль бібліотек у формуванні звички і потреби в читанні:  читання, як тренд.” Бібліотекарі підключилися до обговореннята поділилися досвідом та практичними родзинками .

    Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар

    Процедура коригування підсумкової оцінки. Що необхідно знати учням, батькам, педагогам

    Навчальний семестр і рік поступово наближаються до завершення, тож пропонуємо учасникам освітнього процесу своєчасно ознайомитися з докладним роз’ясненням:

    • які види підсумкового оцінювання учень може коригувати, а які – ні
    • коли та в які терміни можна подавати заяву на коригування відповідної оцінки
    • як відбувається коригування оцінки: створення спеціальної комісії, розробка завдань
    • у чому полягають розбіжності щодо коригування річної оцінки
    • яка оцінка виставляється в результаті, якщо отримана скоригована оцінка менша, ніж була до того. Роз’яснення від освітнього омбуцмена
    Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар

    Методичний івент професійної спільноти педагогічних працівників ЗДО “« Моя педагогічна скарбничка»

        Відповідно до плану роботи ЦПРПП ВК Заводської МР,  з  метою ознайомлення з  досвідом роботи педагогічних працівників  ЗДО з впровадження педагогічних інновацій та їх популяризація 26 березня  2024 року  було проведено методичний івент професійної спільноти педагогічних працівників ЗДО “« Моя педагогічна скарбничка». Директор Центру Наталія МІЩЕНКО акцентувала увагу на темі ” Професійна спільнота як ресурс для розвитку професійної компетентності педагогів ЗДО відповідно до вимог Професійних  стандартів  «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти» та «Вихователь закладу дошкільної освіти».

    Досвідом роботи поділилися :  директор ЗДО « Чебурашка»    Олена ФИСУН з теми “Використання нетрадиційних методів в навчанні дошкільників елементарним математичним уявленням ; вихователь – методист ЗДО ” Малятко” Юлія ГРИНЬКО розповіла про використання в роботі суцчасного педагога ЗДО цифрових технологій та провела з учасниками практичне заняття; керівник профспільноти, директор ЗДО ” Теремок познайомив з методичним доробком « Ознайомлення з творчістю видатної української малярки Анастасії Рак », а вихователь Анна СНІЖКО провела майстер – клас: малювання портрета на склі. Фотозвіт https://photos.app.goo.gl/QpjUFPchpsGrwwFz6

    Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар

    МАЙСТЕР-КЛАС   «Застосування діяльнісного підходу для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках географії»

    Навчання впродовж життя – одна з основних вимог до професійних компетентностей педагогічного працівника, а обмін досвідом, систематизація знань та практичних навичок допомагає досвідченим педагогічним працівникам бути ефективними. Тому, відповідно до запитів вчителів і плану ЦПРПП ВК Заводської МР 21 березня 2024 року було проведено зібрання профспільноти вчителів географії на базі Бодаквянської гімназії та на території заказника ” Христанівський”.

    Новий Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти. Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища. Тому для вчителів географії особливо важливо, використовуючи різноманітні методи і засоби для розвитку пізнавального інтересу, учні могли пояснити причини виникнення тих чи інших природних процесів і явищ, та можливі їх наслідки. Особливу увагу зосередили на використанні практичних методів на різних етепах уроків, на використанні освітнього та навколишнього середовища, на дослідницькому компоненті природничої освітньої галузі та інтеграфії предметів. Вчитель курсу ” Пізнаємо природу” та хімії Побірська М.М. поділилася методами практичних навчальних досліджень ( зокрема води при вивченні теми ” Гідросфера” та характеристиці рослинних угрупувань при вивченні теми ” Ландшафти” на прикладі дослідницького проекту по екологічній стежці Христанівського заказника). В практичній частині приділили велику увагу інтеграції предметів географії та ЗУ по темі ” Топографічна карта”. Досвідом роботи поділилися Ющенко І.В., вчитель географії Заводського ліцею №1, переможець обласного конкурсу дистанційних уроків ( Тема уроку ” Топографічна карта та її використання”) та Савченко А.В. вчитель Захисту України Заводського ліцею № 2 ( тема ” Основи військової топографії”).

    Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар

    ” Різні можливості – рівні права”

      Турбота про освіту дітей  з особливими освітніми потребами є  одною з пріоритетних для ЗЗСО Заводської ТГ: в закладах освіти працює 17 асистентів вчителів та вихователів, в ЗО створено ресурсні кімнати, налагоджена тісна співпраця з ІРЦ Лохвицької МР. В 2023 році, за юридичної підтримки громадської організації «Розвиток громадянських компетентностей в Україні» у межах впровадження Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»,  між Заводською та Лохвицькою громадами було підписано договір про співпрацю в галузі освіти.

      Але збільшення кількості дітей  з ООП, недостатня забезпеченість освітнього простору, віддаленість населених пунктів від ІРЦ, створюють проблеми. Тому, директора ЦПРПП ВК Наталії Міщенко, за підтримки голови Заводської Мр Сидоренка В.В. та начальника ВО ВК Заводської МР  Недосєки В.А. ініціювала та втілила проект «« Різні можливості – рівні права. Створюємо умови для реалізації  потенціалу дітей з ООП». Цей проект переміг на конкурсі міні – грантів від ГО « ДОККУ»за кошти швейцарсько-українського проєкту «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», що фінансується Урядом Швейцарської Конфедерації через Швейцарську агенцію з розвитку і співробітництва (SDC) . Даний проект передбачає дообладнання ресурсних кімнат Заводського ліцею № 2 , Пісківського ліцею та забезпечення комп’ютерною технікою ІРЦ Лохвицької МР.

    Фотозвіт реалізації проекту https://photos.app.goo.gl/hKDsm1wHcKLT8CqV8

    Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар

    Навчання працівників психологічної служби ЗЗСО

    11 березня працівники психологічної служби ЗЗСО Заводської Тг взяли участь у вебінарі “Акценти психологічного забезпечення учасників освітнього процесу у ІІ півріччі
    2023/2024 н.р.”, який організували та провели методисти ПАНО ім. М.В. Остроградського. В ході вебінару психологи та соціальні педагоги не тільки актуалізували свої знання з тем: реалізація у закладах освіти області Всеукраїнської програми ментального здоров’я “Ти як?”: система роботи та напрямки психосоціальної
    підтримки; з досвіду проведення ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських
    програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій
    школі” в Полтавській області: вимоги до авторських програм, рекомендації з
    підготовки до участі у номінації “Розвивальні програми”; інфомедійна грамотність працівника психологічної служби, а й мали змогу поставити запитання та обговорити з методистами та колегами проблемні питання своєї професійної діяльності.

    Опубліковано в категорії: Uncategorized | Залишити коментар