Оцінювання навчальних досягнень учнів у 5 класі НУШ

Ідеї для формувального оцінювання

Формувальне оцінювання: приклади форм, які заповнюють фінські вчителі, діти та їхні батьки

Шаблон для формувального та/або рівневого оцінювання “Який у тебе заряд?”

Що почитати про оцінювання навчальних досягнень учнів у 5 класі НУШ

  • Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти ( Затверджені наказом МОН України № 289 від 01 квітня 2022р.)

https://mon.gov.ua/ua/news/mon-spilno-z-komandoyu-pidtrimki-reform-ministerstva-rozyasnili-osoblivosti-ocinyuvannya-i-vedennya-zhurnaliv-u-5-h-pilotnih-klasah-nush – ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ І ВЕДЕННЯ ЖУРНАЛІВ У 5-Х ПІЛОТНИХ КЛАСАХ НУШ

Мистецька студія “Крокуємо з НУШ у 5 клас. Мистецька освітня галузь”

  Оцінювання навчальних досягнень учнів з мистецтва: з досвіду вчителів пілотних шкіл

https://nus.org.ua/view/shho-take-formuvalne-otsinyuvannya-chomu-vono-potribne-uchnyam-i-yaki-osnovni-vyklyky/  – Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне учням і які основні виклики

https://naurok.com.ua/prezentaciya-formuvalne-ocinyuvannya-v-nush-46370.html – Презентація про НУШ, про основні зміни. Особлива роль відводиться формувальному оцінюванню,є порівняльний аналіз традиційного і формувального оцінювання.

https://osvitoria.media/opinions/slovnyk-nush-svidotstvo-dosyagnen/ –  Словник НУШ: Свідоцтво досягнень

https://www.youtube.com/watch?v=bSYS2jKeEs4 – Формувальне оцінювання у 5 класі НУШ засобами Google Jamboard

https://study.ed-era.com/uk/courses/course/410 – Оцінювання без знецінювання.

Онлайн-курс про сучасні практики оцінювання. Курс розроблено проєктом «Навчаємось разом» спільно зі студією онлайн-⁠освіти EdEra за фінансової підтримки Європейського Союзу й Міністерства закордонних справ Фінляндії та підтримки Міністерства освіти і науки України.

http://barna-consult.com/yak-rozrobyty-systemu-otsinyuvannya-uchniv/  – Як розробити систему оцінювання учнів

https://www.youtube.com/watch?v=obQ8ahhWR8s – Марина Пристінська про те, як найякісніше проводити оцінювання робіт учнів та давати зворотний зв’язок.

https://osvitoria.media/experience/yak-otsinyuvaty-bez-otsinok-pokrokovo-instruktsiya-suchasnogo-vchytelya/  – Як оцінювати без оцінок: покрокова інструкція сучасного вчителя

http://Сучасні стратегії оцінювання. Спецпроєкт «Бери й роби». НУШ
https://www.youtube.com/watch?v=RcziNvNTh0Q
https://www.youtube.com/watch?v=9p8jImuoEso