Інклюзія. Матеріали для роботи

https://sqe.gov.ua/yak-organizuvati-yakisnu-robotu-komand/ (Як організувати якісну роботу команди психолого-педагогічного супроводу: поради для керівника закладу освіти)

https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-primirnogo-polozhennya-pro-komandu-psihologo-pedagogichnogo-suprovodu-ditini-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-v-zakladi-zagalnoyi-serednoyi-ta-doshkilnoyi-osviti (Наказ МОН України «Про затвердження положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини»)

https://ircenter.gov.ua/  (Портал ІРЦ, Україна. ІНКЛЮЗІЯ: Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів)

https://sqe.gov.ua/resursy-yakisnoho-inkluzyvnoho-navchannia/ (Які ресурси необхідні директору для організації інклюзивного навчання)

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/765-2021-%D0%BF#Text (Постанова Кабінету Міністрів України  від 21 липня 2021 р. № 765) 

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/957-2021-%D0%BF#Text  (Постанова  Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957)

https://sqe.gov.ua/inkluzyvne-navchannia-2022/  (Зміни в організації інклюзивного навчання у 2022р)

http://umo.edu.ua/tematichni-spiski/spisok-literaturi-do-specialjnosti-inkljuzivna-osvita (тематична підбірка літератури по напрямку інклюзія від наукової бібліотеки НАПН)

https://sqe.gov.ua/dostupnist-osviti-na-riznikh-rivnyakh-d/   (Доступність освіти на різних рівнях для людей з інвалідністю | Олена САМОЛЮК)

https://sqe.gov.ua/pidgotovka-pedagogiv-ta-asistentiv-v/ (Дослідження якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами)