Вчителі мистецьких дисциплін додають шкільному життю барв, почуттів, емоцій. Без них діти любили б школу менше. Але це не означає, що мистецька освітня галузь – це уроки розваг і вседозволеності. Їх роль у формуванні емоційного інтелекту дітей неоціненна. І робота вчителя музичного мистецтва
така ж відповідальна, як і вчителів інших предметів. Тому саме з методичних діалогів «Мистецька освітня галузь у 5 класі НУШ через призму першого досвіду» розпочалося засідання маленької за кількістю, але дуже важливої спільноти вчителів музики, яке відбулося 28 березня у Заводському ліцеї №1.
Питанням оцінювання та « музиці на дистанційці» було приділено особливу увагу. А далі вчителі перейшли до практичного заняття. Чудову майстерку «CHROME MUSIC LAB – ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ. jigsawplanet.com – безкоштовні онлайн пазли» провела для колег вчитель музичного мистецтва Заводського ліцею №1 Самбур В.О. Отримані знання і підказки можна застосувати вже сьогодні на власних уроках. В цьому і є головна цінність професійного спілкування і взаємонавчання, як важливої
складової професійної компетентності вчителя.