Не дивлячись на важкі умови цього навчального року, наші вчителі впевнено долають всі труднощі, навчають дітей та навчаються самі. Освіта повинна бути випереджувальною, відповідати тенденціям розвитку суспільства в майбутньому, тому особливої уваги заслуговує інноваційний напрямок STEM – освіти. Методологічною основою формування STEM – освіти є трансдисциплінарний підхід. В багатьох склалася думка , що STEM- уроки можна проводити тільки за наявності лабораторій з сучасним обладнанням, яких у більшості шкіл, на жаль, немає. Але це не так. Тому на запит вчителів ЗЗСО Заводської громади ЦПРПП та методист ПАНО Лозинська О.М. організували вебінар ” Упровадження елементів STEM-освіти у закладах загальної середньої освіти”. Акцент було зроблено на впровадження елементів STEM в освітній процес в умовах відсутності спеціалізованого технічного обладнання. Вчителі математики, фізики, англійської мови, географії освітніх закладів Полтавської області поділилися досвідом своєї роботи в цьому напрямку. Багато з запропонованих ідей можна втілювати вже зараз. Від цього виграють всі учасники освітнього процесу і, насамперед, діти. Щоб зробити навчання цікавим, не обов’язково мати мільйони. Головне – бажання і вміння бачити можливості.
-
Останні дописи
- За останніх 6 років кількість учителів у містах зменшилася на 11%, а в селах – на 23%: результати дослідження
- Модифіковані (скорочені) навчальні програми для навчальних предметів українознавчого циклу
- Права учасників освітнього процесу та дії закладу освіти під час обробки персональних даних в інформаційних системах і електронних реєстрах
- Ми в проекті від Інституту миру та порозуміння.
- На Полтавщині працює інклюзивно-ресурсний центр у межах міжмуніципального співробітництва територіальних громад
-
Корисні посилання