Упровадження елементів STEM-освіти у закладах загальної середньої освіт

Не дивлячись на важкі умови цього навчального року, наші вчителі впевнено долають всі труднощі, навчають дітей та навчаються самі. Освіта повинна бути випереджувальною, відповідати тенденціям розвитку суспільства в майбутньому, тому особливої уваги заслуговує інноваційний напрямок STEM – освіти. Методологічною основою формування STEM – освіти є трансдисциплінарний підхід. В багатьох склалася думка , що STEM- уроки можна проводити тільки за наявності лабораторій з сучасним обладнанням, яких у більшості шкіл, на жаль, немає. Але це не так. Тому на запит вчителів ЗЗСО Заводської громади ЦПРПП та методист ПАНО Лозинська О.М. організували вебінар ” Упровадження елементів STEM-освіти у закладах загальної середньої освіти”. Акцент було зроблено на впровадження елементів STEM в освітній процес в умовах відсутності спеціалізованого технічного обладнання. Вчителі математики, фізики, англійської мови, географії освітніх закладів Полтавської області поділилися досвідом своєї роботи в цьому напрямку. Багато з запропонованих ідей можна втілювати вже зараз. Від цього виграють всі учасники освітнього процесу і, насамперед, діти. Щоб зробити навчання цікавим, не обов’язково мати мільйони. Головне – бажання і вміння бачити можливості.

Опубліковано у Uncategorized. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *