Навчання впродовж життя – одна з основних вимог до професійних компетентностей педагогічного працівника, а обмін досвідом, систематизація знань та практичних навичок допомагає досвідченим педагогічним працівникам бути ефективними. Тому, відповідно до запитів вчителів і плану ЦПРПП ВК Заводської МР 21 березня 2024 року було проведено зібрання профспільноти вчителів географії на базі Бодаквянської гімназії та на території заказника ” Христанівський”.
Новий Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітніх галузях і відображені в результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти. Діяльнісний підхід спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування здобутих знань у практичних ситуаціях, пошук шляхів інтеграції до соціокультурного та природного середовища. Тому для вчителів географії особливо важливо, використовуючи різноманітні методи і засоби для розвитку пізнавального інтересу, учні могли пояснити причини виникнення тих чи інших природних процесів і явищ, та можливі їх наслідки. Особливу увагу зосередили на використанні практичних методів на різних етепах уроків, на використанні освітнього та навколишнього середовища, на дослідницькому компоненті природничої освітньої галузі та інтеграфії предметів. Вчитель курсу ” Пізнаємо природу” та хімії Побірська М.М. поділилася методами практичних навчальних досліджень ( зокрема води при вивченні теми ” Гідросфера” та характеристиці рослинних угрупувань при вивченні теми ” Ландшафти” на прикладі дослідницького проекту по екологічній стежці Христанівського заказника). В практичній частині приділили велику увагу інтеграції предметів географії та ЗУ по темі ” Топографічна карта”. Досвідом роботи поділилися Ющенко І.В., вчитель географії Заводського ліцею №1, переможець обласного конкурсу дистанційних уроків ( Тема уроку ” Топографічна карта та її використання”) та Савченко А.В. вчитель Захисту України Заводського ліцею № 2 ( тема ” Основи військової топографії”).