Як вчитель, так і учень можуть створити за допомогою платформи власний вірш або коротку розповідь. Роботу з платформою можна також інтегрувати в урок. Наприклад, учитель може показати класові опубліковані на платформі тексти, запропонувати учням додати свої рядки та спільно обговорити ідеї дітей щодо продовження вірша.
-
Останні дописи
- Медіаграмотність в НУШ: час змін
- Методичний івент « Формування звички і потреби в читанні у діяльності шкільної бібліотеки
- Процедура коригування підсумкової оцінки. Що необхідно знати учням, батькам, педагогам
- Методичний івент професійної спільноти педагогічних працівників ЗДО “« Моя педагогічна скарбничка»
- МАЙСТЕР-КЛАС «Застосування діяльнісного підходу для розвитку пізнавальної активності учнів на уроках географії»
-
Корисні посилання